今日差唔多下午個陣
突然發現一個case,同佢平時好唔同
變得有o的亂,兼且十問九唔應咁……

初初懷疑佢re-stroke(再中風),
始終響我地度差唔多個個都係stroke底,
點知搵左個響度o既consultant一睇,即刻叫我地驗histix (血糖)
一驗,原來係hypo, 得2.2 (正常大約4至8)
個consultant仲笑笑口同我地講,
嗱,呢o的就係hypoglycermia(低血糖)o既s/s(病徵)

其實我地咁多位同事真係無諗到佢係hypo
但係依家一諗,又幾match hypo o既病徵o既
通常黎講,低血糖o既反應有:頭暈神智不清、手震、疲累
不過有o的老人家可以係完全無病徵,或者有都唔識得表達
今日個case就係咁
十問九唔應,搞到我地以為佢re-stroke
卒之,灌左佢一杯極甜o既橙汁就無事啦
阿婆當堂生猛晒,有問有答,真係……

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()