廣告相,現實梗係無咁靚啦某日貪得意同屋企一齊試新野
就係美心mx o既sabu sabu和式火煱
我細佬要左豬骨湯加醉蝦套餐
我就要左蕃茄湯底加豚玉

份量都算ok
夠一個人食都應該飽
牛肉有三至四塊
標榜係穀飼牛
雖然唔知道穀飼牛會有乜特別
但係o的牛唔算太肥
都ok

我個係豚肉
即係普通豬玉
淥黎食都係咁,無乜特別

墨魚滑,美心標榜作品
唔可以話唔好食
但若果同酒樓墨魚滑比就梗係差一截

其餘配料有烏冬、日本魚蛋、菜
都係一般火煱料啦

至於個湯底
我覺得ok,酸酸地中和左o的鹹味
反而我細佬個豬骨湯,由頭到尾佢都話好鹹
要不斷溝水沖淡佢

火煱價錢一個$49,其實唔算太抵食
不過自己一條友想打邊爐的話美心mx都係一個唔錯o既選擇
個人覺得佢o既質素好過大x活、大家x

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()