唔計佢之前刪左o既片段
我可以體諒
但係今次真係過份
將一o的重要片段都刪埋
若果未睇過原版,分分鐘都唔知個故仔想表達o的乜

一o的旁枝末節佢剪左我唔理
不過有一幕
佢cut左我覺得最唔滿意
就係rising star 樂團表現之後
千秋響屋企對住天講個一句,tvb竟然刪左佢
o的句係表達到千秋心情轉變o既
點解要刪?一句啫,唔係阻好多時間嘛……

仲有,唔知我有無聽錯
但係我覺得,好似諗尾千秋被催眠o既個段音樂好似改左
我初初聽覺得有o的怪,由巴伯弦樂慢版
變左係拉小提琴或者二胡
再睇番我有個隻dvd,真係改左
當堂火到黎
點解無啦啦要改人地o的配樂??
我唔知係有授權定係tvb擅自改
若果係後者,我真係覺得有o的過份囉

o的個故事教訓我,若果想睇外購劇
都係買番dvd好o的
唔係俾大台改到亂七八糟,分分糟好睇變左唔好睇

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()