台北
基本上成為我一年去兩次的地方
仲多過我去觀塘- -"
今次係第一次自己一個人去台北
有少少緊張
但係原來都無乜野
可能對個度太熟啦……

今次行程主要有兩個目的
1.買野食
2.買書

基本上次次去台灣都一定係o的兩個目的
所以,要去邊,心目中都一定有譜
再加埋
o的路,基本上無乜變過
樓,都係一模一樣咁款
無乜點新過
所以,唔會出現悶o既情況

至於一個人去旅行悶唔悶
可能因為我自閉慣
又唔覺得無乜野喎
加埋台灣電視都幾多節目好睇
所以三日行程,我無一日覺得悶
仲覺得有少少忙添……
因為spare唔到時間響書局街打書釘
淨係可以跟住個銷量榜去搵書睇

下次去台灣應該會係台北書展
即係下年13/2至18/2o的一段時間
不過,若果想搵我一齊去台灣我都係來者不拒o架
我5/11至到11/11都係vl
個段時間都可以去台北(蚊e您收到未?haha)

暫時打住咁多
得閒再share下台北有乜好食

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()