發洩完
講返少少開心野
就係我應該會響23/7左右去台灣旅行

今次係我自己一個去
因為...想free o的
有乜做錯都自己啃
兼且對台灣仲熟過對住自己郷下
應該無問題o既

都係去買書買野食
預都係七千零蚊到
若果今個禮拜都無消息話唔批我o既假的話
咁我就會去訂package

近排買左兩隻碟
一隻係王菀之o既精選
一隻係張敬軒o既笑忘書

買笑忘書純椊係因為鐘意笑忘書o的隻歌,到依家都鐘意
王菀之,係因為我欣賞佢作o既歌愈黎愈好聽
而且唔係一般情歌,好似畫意個o的咁

遲o的再share下聽完隻碟o既感覺啦

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()