close

今日應該係HAPPY FRIDAY
但係撞正13號
就係黑色星期五
對我黎講都唔係咁老黎

事緣係一個CASE
之前黎過GDH
之後re stroke過
死都要返黎
搞左一輪,俾佢返
結果又要玩complaint
仲要係直接搵dom黎complaint個隻

點解要complaint呢
原來位patient,響上一次畢業當日夜晚再stroke過
佢就賴我地響日抖投訴頭暈時無理佢
但係實情係,我地個日依經俾佢rest 左
bp recheck左都ok
醫生都見埋佢
我仲記得佢個日講埋晒o的無謂野
又話senokot無用,要轉lactulose
反而話自己無頭暈
.......完全無stroke o既 s/s
咁唔通我地係神仙會預知您發生乜事咩

結果,好彩佢無直接complaint
淨係同阿dom講左
阿dom亦都無鬧我地,因為覺得我地做得啱
(但係佢同個位人兄就話鬧左我地,呢o的就係生存法則啦)
不過之後要好多野跟
因為我係team ic
之後要同佢report個case有乜plan
仲要約dom同埋我一切去做個home visit
總之就麻鬼煩

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()