close

今日去左銅鑼灣
去攞愈黎愈難買o既jenny barkery 曲奇
之後就同阿媽行街
結果....洗錢洗突晒
o的篇日記係警戒我今個月要手緊o的

洗錢流程如下:

曲奇餅四罐$250大元----->

之後去食麥奀記隔離個間
雜誌有介紹個o既牛肉餅"面"
結果,好食,買左半斤牛肉餅返屋企
魚蛋又好食,結果夾埋買左7x蚊野

食完野,諗住去sogo地庫買方包,
就係倒水o既開始
一入到去sogo,順眼望到gucci o既counter,
見人多膽粗粗走左入去睇
結果睇中左個斜揹袋,掙扎左一輪,終於付出左57xx大洋買左
肉痛,但係happy,算啦

攞住個gucci紙袋落到去地庫
買方包,但係望到隔離有promote北海道自家製雪糕
走左去試,好好味,結果又買左六杯返屋企食
盛惠150元,無多無少

諗住洗夠錢,返歸,
結果上到去駁mtr個層
好死不死,阿媽睇中左個手袋
又肉赤唔捨得買
做女o既梗係要資助
結果付碌左5500大洋去買個袋
不過實質上我俾係3500

最後計落用左成萬蚊....未試過咁豪
但係o的個未係最後洗錢o既地方喎
返到黎屯門,出去屯門市中心食飯
結果老豆一通來電,原來佢撞到人地架車
要賠錢,要攞1500俾佢應急
仲要同阿媽齊齊搭的士去元朗送錢
又洗左6x元................真係破財之日
最彩老豆無野,淨係賠錢就得

今年我犯太歲
話會破財,唔係真係咁靈掛??
我依家成份糧剩番千零蚊
但係我未俾去北京條尾數,要成4千幾
所以今個月實見紅....ohohohoh
真係要慳o的洗啦

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()