1月30日至2月4日o既台北國際書展
我都攞定假會去
順手再去台灣買書兼食野(若果成行今次係我第四次去台北lu)
不過我依家先收到消息
有兩間出版社今年突然唔參展
搞到個書展可看性(對我黎講),好似差咁o的
不過算啦,都有其他出版社可以行
或者我收到o既風係誤傳呢

今日,去左cwb買cookies
究竟有乜cookies有咁大吸引力
搞到我山長水遠都要出黎買呢
答案就係近期俾飲食男女sell得好行o既 jenny barkery
佢o的handmade cookies ,真係好正,好鬆化,好香
總之就好食
上次買過請同事食
今次就俾人託買幾罐
結果,包括我自己買個o的,都有成11 罐cookies餅
真係拎到手軟
個人強烈推薦 8mix cookies同埋咖啡曲奇
連一向唔鍾意咖啡製品o既我都俾o的款曲奇吸引左
所以可以想像有幾正
希望佢地可以keep住個quality啦
唔好多生意就跌quality
唔係我會好失望囉

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()