close

因為人事問題
被迫於兩日內起一個網頁出黎
個網頁梗係"唷"啦
核核突突咁
但係已經做到好炆憎
(下面內容純發洩,不喜勿看)

第一,webct唔support中文字,要我將o的字全部變做圖
偏偏呢,個website係要informative
字多過乜,已經轉到想死

第二,圖......
每個人搵一o的,但係個style唔夾,一o的卡娃伊,一o的正正經經
有o的根本唔知擺邊樹,有o的圖細得濟,根本唔適合
搞到我有時要搵過o的圖黎整
妖......好彩仲有google頂住

第三,我唔想講

總之若果想個網頁美觀,都幾難
睇黎今個project唔慌高分,我亦都唔期望高分
除非有個整網頁高手可以救我

以上內容係整網頁整到心火起o既發洩言語
得罪之處多多包涵

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()