好唔明有o的人
明明自己都成日有錯
要人跟手尾
又當無野
但係當發現其他人有錯時
就係咁串人鬧人
佢又唔諗下佢自己留低幾多野俾人執手尾???
emoticon

 

近排我個dept當黑
有一單明明唔關我地事
係老人院出錯
但係就有人小事化大
結果,依家搞到非常之唔掂
成件事好以係我地錯咁
但係明明我地已經做足晒我地要做o既野
點解我地仲要揹鍋??

最唔抵係我同事,明明佢無牽涉入o的單野
亦都無需要負任何責任
但係就要寫statement報上頭
黐線o架.............
依家士氣低落丫,有排煩

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()