一個月之前我話過有人想訪問一o的sle patient
結果主診搵左我,我send個email去但係無回音
以為件事不了了之啦
點知到...最尾個記者都係搵左我
仲做左過簡短o既電話訪問.....
之後仲話要影相....
想叫我著住套u影
咁緊係唔得啦....所以我拒絕左佢o的要求....
不過,可能都要約一日影相
佢話份報導趕住出喎,所以好快會confirm影相時間
哈哈....估唔到....都係避唔過個訪問

另外,我個ward正式步入一個en加一個rn(即係我)加sister撐住o的時期
都會有個外援幫輕下....但係主力都係我地三個
希望o的病人乖o的啦...唔係實做死....

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()