close

唔開心
頂左五個月
今日終於頂唔順
大喊左一場

一開波被剋星話我過錯野……
個mood已經好差,但知道自己做錯,都知衰

臨放工,被我miss召左入去密斟
又係數我做漏乜乜乜,
但係個堆野唔係即日同我講
係隔兩日o既事
有一單懷疑係被質食死貓
終於忍不住火山爆發,喊左出黎……

之後再同miss傾左一陣
斷斷續續咁喊……
最後都同佢講左自己有乜壓力,
同表明自己會盡力就算

講真,對私院份工已經意興欄柵
因為個ward係mixed ward,我根本唔識咁多野
內外婦兒樣樣齊,我點識得晒咁多野?
有一刻好想立即辭職唔做
唔理ha請唔請我
但係諗起屋企洗費,又走唔甩

唉,我想走,但係走唔走得到都係未知
聽日又要搵阿吳姑娘借隻假手黎玩下……
又要搵back surgery o既資料,
好煩

或者,o的個係一個好好o既鍊練機會
但係,我捱唔捱得過,真係一個未知數囉

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()