今日做左件瀨野事
就係個阿婆個HR 48/MIN
我依然俾左粒BETALOC佢食
結果佢個HR變左 44/MIN,後來RECHECK都有番50/MIN.....
仲要係更尾某大粒NO發現O的個事實.....

 

講真,無做MEDICAL咁耐
兼且個隻葯無MARK到低過幾多心跳唔可以俾....
所以今次衰都有少少唔抵
而且我發現阿婆個心跳不嬲都係響40~50O的個RANGE
我之前O既人都係咁派......SO,我諗問題唔大

 

但係自己都係無留意就真O既
今次提到我BETALOC個SIDE EFFECT係減慢心跳囉
簡真O的一世都會記得佢...

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()